جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۵
کد خبر: ۸۴۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
از خانه فرهنگ میثاق تا مجتمع فرهنگی هنری اعتماد

در دی ماه به کدام نمایشگاه‌های کتاب برویم؟

در نیمه دوم دی ماه سال، کتابخانه خانه فرهنگ میثاق با مشارکت انتشارات خانه کتاب نمایشگاهی با عنوان «کتاب در زندگی» برگزار و مجتمع فرهنگی هنری اعتماد نیز کتاب‌هایی را برای فروش با ۵۰ درصد تخفیف به مخاطبان ارائه کرده است.
در دی ماه به کدام نمایشگاه‌های کتاب برویم؟به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه کتابی با عنوان «کتاب در زندگی» با هدف دسترسی آسان مخاطبان به کتاب، ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و ترغیب شهروندان به کتابخوانی در خانه فرهنگ میثاق برپا شده است. 
 
در این نمایشگاه کتاب‌های کودک و نوجوان، ادبیات، روان‌شناسی، تاریخ، مذهبی و... برای مخاطبان به نمایش در آمده است و به فروش می‌رسد. 
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۴ دی‌ماه همه روزه به جز روزهای تعطیل، از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به خانه فرهنگ میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌ا... کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۲۴۶۱ تماس بگیرند.
  
همچنین، در راستای تشویق به فرهنگ کتابخوانی، نمایشگاهی از کتاب و محصولات فرهنگی با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد برگزار شده است. 
  
در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مذهبی، دینی، تاریخی، روان‌شناسی، کودکان، آشپزی، و... با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. 
  
علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه کتاب تا ۳۰ دی ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری اعتماد به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، بوستان اعتماد مراجعه کنند.
نظر شما